ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Οι Γαλλίδες επιλέγουν βιολογικά και φυσικά προϊόντα ομορφιάς

06 Μαρτίου 2022, 09:00

images

Οι γυναίκες ανά τον κόσμο δεν περίμεναν την πανδημία για να εισαγάγουν βιολογικά ή φυσικά καλλυντικά στη ρουτίνα ομορφιάς τους, αλλά είναι σαφές ότι η υγειονομική κρίση έχει επιταχύνει αυτή τη μετάβαση. Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι σχεδόν όλες οι Γαλλίδες, ηλικίας 18-50 ετών, έχουν δοκιμάσει αυτήν την κατηγορία προϊόντων, είτε για να διατηρήσουν την υγεία τους είτε για να προστατεύσουν τον πλανήτη, σύμφωνα με το Premium Beauty News.

Ειδικότερα, οι Γαλλίδες βασίζονται όλο και περισσότερο στα βιολογικά και φυσικά καλλυντικά. Η Slow Cosmétique Label, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών αγοράς Harris Interactive, κάνει έναν απολογισμό της κατάστασης και το αποτέλεσμα δείχνει ξεκάθαρα την επιτυχία των φυσικών σκευασμάτων σε γυναίκες καταναλώτριες ηλικίας 18 έως 50 ετών.

Έτσι, περισσότερες από 9 στις 10 Γαλλίδες (92%) αγοράζουν φυσικά ή βιολογικά καλλυντικά τουλάχιστον μία φορά το χρόνο και σχεδόν 6 στις 10 επιλέγουν αυτά τα προϊόντα τουλάχιστον μία φορά κάθε 3 μήνες.

Η μελέτη δείχνει επίσης ότι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες δεν είναι το σημαντικότερο κριτήριο που παρακινεί τις Γαλλίδες να αγοράσουν βιολογικά ή φυσικά καλλυντικά. Πράγματι, σχεδόν οι μισές από τις ερωτηθείσες (47%) λένε ότι η προσωπική τους υγεία είναι ο κύριος λόγος για την αγορά αυτών των καλλυντικών, με την προστασία του περιβάλλοντος να έρχεται δεύτερη και να αναφέρεται μόνο από το 17% των γυναικών.

Επιπλέον, αν η πανδημία ενίσχυσε τις πωλήσεις στο τοπικό λιανικό εμπόριο και ενίσχυσε το ενδιαφέρον για τοπικά προϊόντα, φαίνεται ότι αυτό δεν συμβαίνει (ακόμα) στον τομέα της ομορφιάς. Μόνο το 8% των ερωτηθέντων λέει ότι οι ετικέτες τοπικής παραγωγής ή/και κατασκευασμένες στη Γαλλία αποτελούν πηγή κινήτρων για την αγορά καλλυντικών προϊόντων. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί από την ισχυρή θέση της γαλλικής βιομηχανίας σε αυτήν την επιχείρηση. Ως εκ τούτου, οι μάρκες γαλλικών προϊόντων είναι ευρέως διαθέσιμες στα ράφια, μια αξιοσημείωτη διαφορά σε σύγκριση με πολλά άλλα τμήματα της αγοράς.

Τέλος, η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι Γαλλίδες προτιμούν τα σούπερ μάρκετ και όχι τα εξειδικευμένα καταστήματα για να αγοράζουν βιολογικά ή φυσικά καλλυντικά . Όταν ρωτήθηκαν από πού αγοράζουν βιολογικά και φυσικά προϊόντα, το 76% των Γαλλίδων αναφέρει τα μεγάλα και μεσαία καταστήματα λιανικής, μετά τα φαρμακεία και τα εναλλακτικά φαρμακεία (41%), το ηλεκτρονικό εμπόριο (25%) και τέλος τα εξειδικευμένα καταστήματα βιολογικών προϊόντων (17% ).



Σχετικά Άρθρα