ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΕξετάσειςΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Η σωστή διατροφή για όσους μελετούν και προετοιμάζονται για εξετάσεις

01 Ιουνίου 2020, 16:00

images

Καταρχάς η περίοδος της προετοιμασίας για εξετάσεις δεν είναι κατάλληλη για δίαιτες και αδυνάτισμα. Εκτός ακραίων εξαιρέσεων - όπως για παράδειγμα, όταν ένας νέος θέλει να τρέφεται μόνο με γλυκά- δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί και ο νέος μπορεί να τρώει όσο και όποτε θέλει...

Είτε πρόκειται για νέους που ετοιμάζονται να δώσουν εξετάσεις εισαγωγής σε πανεπιστήμια, είτε για νέους που είναι ήδη φοιτητές και έχουν εξεταστική, η διατροφή μπορεί να βοηθήσει πολύ σε τρία επίπεδα: Να τους δώσει δυνάμεις, να τους βοηθήσει σε αυτήν καθαυτή την αποστήθιση γνώσεων και να τους ικανοποιήσει μέσω της γεύσης.

Τα τρόφιμα που μπορούν να επιτύχουν αυτό το τρίπτυχο της επιτυχίας είναι μεταξύ άλλων:

-Τα λιπαρά ψάρια με Ω3 λιπαρά οξέα όπως είναι ο σολωμός και η σαρδέλα.

-Τα φρούτα με μεγάλες συγκεντρώσεις βιταμίνης C που είναι οι φράουλες, τα ακτινίδια και τα πορτοκάλια.

-Η μαύρη σοκολάτα με άνω του 70% περιεκτικότητα σε κακάο.

-Οι ξηροί καρποί κατά προτίμηση σε ποικιλία και χωρίς πολύ αλάτι.

-Υδατάνθρακες από τις σωστές πηγές, όπως είναι το ψωμί και τα λοιπά αρτοποιήματα από αλεύρι ολικής άλεσης.

-Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως είναι το σπανάκι.

-Επίσης είναι σημαντικό οι άνθρωποι που μελετούν να είναι συνεχώς καλά ενυδατωμένοι. Η ενυδάτωση πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται σε πρώτο επίπεδο με απλό νερό και όχι με χυμούς, καφέ, αναψυκτικά κλπ. Βεβαίως, αν το άτομο ενυδατώνεται επαρκώς με νερό, τότε καλό του κάνει να πίνει και άλλα υγρά, ακόμα και αν μερικά εξ αυτών περιέχουν ζάχαρη, καθώς ειδικά στις περιόδους μελέτης ακόμα κι η ζάχαρη έχει την θέση της!

Σχετικά Άρθρα