Νέα απάτη μέσω τιμολογίων σε βάρος εταιρίας στη Λεμεσό
03 Δεκεμβρίου 2025, 11:10
Θύμα απάτης έπεσε διευθυντής εταιρίας στη Λεμεσό, ο οποίος έλαβε ηλεκτρονικό μήνυμα από φερόμενη προμηθεύτρια εταιρία και απέστειλε πέραν των 9 χιλιάδων ευρώ για την εξόφληση τιμολογίου.
Η υπόθεση καταγγέλθηκε στην Αστυνομία από διευθυντή εταιρίας, σύμφωνα με τον οποίον, η εταιρία έλαβε μήνυμα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο οποίο προμηθεύτρια εταιρία, με την οποία συνεργάζονται τα τελευταία χρόνια, ζητούσε όπως η εξόφληση των τιμολογίων γίνεται σε άλλο τραπεζικό λογαριασμό από τον συνηθισμένο.
Σύμφωνα με την καταγγελία, ο παραπονούμενος πείστηκε και προχώρησε στην αποπληρωμή τιμολογίου, προς την προμηθεύτρια εταιρία, ύψους 9.745 δολαρίων, μέσω του νέου τραπεζικού λογαριασμού.
Αντιλήφθηκε ότι έπεσε θύμα απάτης όταν, σε επικοινωνία του με την προμηθεύτρια εταιρία, ενημερώθηκε ότι το τιμολόγιο δεν είχε εξοφληθεί.
Το Γραφείο Διερεύνησης Οικονομικού Εγκλήματος του ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση.
Με αφορμή και αυτή την υπόθεση η Αστυνομία υπενθυμίζει το κοινό όπως στις περιπτώσεις όπου λαμβάνονται τέτοιου είδους μηνύματα, προτού προχωρήσει στην εξόφληση τιμολογίων, να προχωρεί πάντοτε σε επαλήθευση του μηνύματος, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους συνεργάτες, στους οποίους πρόκειται να γίνει η πληρωμή.
Για την επικοινωνία αυτή, θα πρέπει να χρησιμοποιείται τηλεφωνικός αριθμός με τον οποίο οι δύο πλευρές ήρθαν ξανά σε επικοινωνία ή που αναγράφεται σε μηνύματα που ανταλλάχθηκαν μεταξύ τους σε προηγούμενες τους συναλλαγές.
Οι ιδιοκτήτες ή διευθυντές εταιρειών, προτρέπονται να ενημερώνουν το προσωπικό της εταιρείας τους για τη συγκεκριμένη μορφή απάτης και να εφαρμόζουν διαδικασίες επαλήθευσης των αιτημάτων πληρωμής που λαμβάνουν.
Περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη μορφή απάτης, αλλά και συμβουλές για το πως το κοινό μπορεί να αποφύγει την απάτη, δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Αστυνομίας.
Tags: Απάτη, αστυνομία, Διαδικτυακή απάτη
