ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Τι είναι η "συνειδητή ομορφιά";

16 Μαρτίου 2022, 16:00

images

Πρόκειται για έναν όρο του κλάδου ομορφιάς που συζητείται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, καθώς έχουμε γίνει πιο προσεκτικοί σχετικά με την κατανάλωση. Συγκεκριμένα, σχετίζεται με την ακεραιότητα και την καλή πρόθεση!

Οι 6 πυλώνες της ενσυνείδητης ή συνειδητής ομορφιάς είναι:

Συμπεριληπτικότητα (από το νέο όρο inclusivism)

Η εκπροσώπηση έχει σημασία και πρέπει να είναι προτεραιότητα για όλους στον κλάδο της ομορφιάς. Μία συνειδητοποιημένη επωνυμία πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλες τις φυλές, τις κουλτούρες, τις ταυτότητες φύλου, τους σεξουαλικούς προσανατολισμούς, τις ηλικίες, τους σωματότυπους και τις ικανότητες.

Βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα σημαίνει κάτι διαφορετικό για κάθε εταιρεία. Μερικές από τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές στις οποίες στρέφονται οι εταιρίες είναι: Η αποχή από τη χρήση φοινικέλαιου, η χρήση ανακυκλωμένων συστατικών ή η χρήση ανανεώσιμων πόρων.

Η βιώσιμη συσκευασία είναι επίσης μια πολύ λεπτή συζήτηση, αλλά εκτιμάται ότι οι μεγάλες φίρμες κάνουν ό,τι μπορούν για να μειώσουν τα απόβλητα και τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον.

Συστατικά και ηθική

Δεν είναι μόνο σημαντικό για μια μάρκα να είναι vegan. Εξίσου αξιοσημείωτο είναι το από πού προέρχονται τα συστατικά που χρησιμοποιεί. Πολλές εταιρείες ομορφιάς προμηθεύονται συστατικά από άλλες χώρες και βασίζονται σε ντόπιους εργάτες για τη συγκομιδή τους. Όταν συμβαίνει αυτό, είναι σημαντικό να εξεταστεί η ηθική των πράξεών τους. Σε όλη την ιστορία, οι αφρικανικοί, ασιατικοί, λατινικοί και αυτόχθονες πολιτισμοί έχουν επηρεαστεί αρνητικά από την αποικιοκρατία. Αυτά τα έθνη υπόκεινται σε άδικες συνθήκες εργασίας, και οι εταιρείες οφείλουν να μην διαιωνίζουν τέτοιες καταστάσεις. Οι επωνυμίες ομορφιάς έχουν επίσης εμπλακεί στην πολιτιστική κατάχρηση χρησιμοποιώντας μοναδικά συστατικά στα προϊόντα τους χωρίς να δίνουν στις χώρες από όπου προέρχονται την αντίστοιχη αμοιβή.

Διαφάνεια

Η διαφύλαξη πληροφοριών είναι ένα ζήτημα που ταλανίζει τη βιομηχανία της ομορφιάς εδώ και χρόνια. Ωστόσο, η άνοδος του συνειδητού καταναλωτισμού μάς οδήγησε να απαιτούμε περισσότερη διαφάνεια από τις επωνυμίες. Ορισμένες από αυτές έχουν αρχίσει να μοιράζονται απαντήσεις σε ερωτήματα όπως ''ποιος το φτιάχνει, τι κάνει, πότε φτιάχτηκε, από πού προέρχονται τα συστατικά και γιατί δημιουργήθηκε'' στον ιστότοπό τους για να ενθαρρύνουν την ελεύθερη ροή της επικοινωνίας.

Συνέπειες

Ορισμένες επωνυμίες έχουν δεσμευτεί να κάνουν τη διαφορά χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα τους για να ενισχύσουν αιτίες που συνδέονται με τις αξίες τους, όπως η φιλανθρωπία και η στήριξη των ασθενέστερων.

Ιστορία επωνυμίας


Κανείς δεν θέλει να υποστηρίξει μια επωνυμία χωρίς προσωπικότητα ή σκοπό. Οι καταναλωτές προτιμούν εταιρείες που ικανοποιούν μια αναμφισβήτητη ανάγκη ομορφιάς και έχουν ένα γνωστό ή έστω ειλικρινή ιδρυτή.


Σχετικά Άρθρα