ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Ομορφιά και ευεξία με διάσημες υπογραφές

10 Αυγούστου 2025, 09:00

images

Μετά από χρόνια ανακαινίσεων, ο οίκος Dior άνοιξε ξανά τις πόρτες του κορυφαίου καταστήματός του στη Νέα Υόρκη. Στη γωνία της East 57th Street και της Madison Avenue, ο ανανεωμένος χώρος του Dior έχει σχεδιαστεί από τον αρχιτέκτονα Peter Marino, μακροχρόνιο συνεργάτη του γαλλικού οίκου. Το νέο SPA του Dior, το οποίο βρίσκεται στον τελευταίο όροφο της μπουτίκ της Νέας Υόρκης, προσφέρει εμπειρίες όπως μια 90λεπτη, εξατομικευμένη περιποίηση προσώπου«Haute Couture» που αναπτύχθηκε από την αισθητικό του οίκου, SarahAkram: Ένα εξατομικευμένο μείγμα θεραπειών για το πρόσωπο — που περιλαμβάνει LED, κρυοθεραπεία και έγχυση οξυγόνου με στόχο την ενυδάτωση, την αύξηση της ελαστικότητας, του κολλαγόνου και των επιπέδων pH του δέρματος του πελάτη.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του σπα είναι η «Light Suite», όπου οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 4 θεραπειών φωτοθεραπείας που έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με τον Δρ. François Duforez, ειδικό στον ύπνο και ιδρυτή του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ύπνου στο Παρίσι. Η τελευταία θεραπεία φωτοθεραπείας, «Happiness», στοχεύει στην τόνωση της σεροτονίνης και της ντοπαμίνης, οι οποίες βοηθούν στη βελτίωση της διάθεσης και του ύπνου μια αναφορά στην αντίληψη της Νέας Υόρκης ως «της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ», σύμφωνα με τον Dior.

Για πολλούς ανθρώπους, η καλή υγεία είναι ένα πολύτιμο αγαθό, το οποίο, αναμφισβήτητα, έχει γίνει πιο πολύτιμο από τα υλικά αγαθά. Για το λόγο αυτό, η ενασχόληση με την ευεξία των πελατών σε οίκους μόδας «δεν διαφέρει από την προσφορά φαγητού και ποτού σε ένα κεντρικό κατάστημα», παρατήρησε ο Thomai Serdari, διευθυντής MBA Πολυτελείας και Λιανικής στο NYU Stern School of Business. Τα τελευταία χρόνια, μάρκες πολυτελείας όπως οι Gucci, Ralph Lauren, Prada και Louis Vuitton έχουν εντρυφήσει στον κόσμο της εστίασης, δημιουργώντας καφετέριες, εστιατόρια και ζαχαροπλαστεία εντός των καταστημάτων τους.

Ήδη, η Dior διαθέτει 9 spa παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένωνεκείνωνσεξενοδοχεία όπωςτο Cheval Blanc και το Hôtel Plaza Athénée στο Παρίσι. Ο οίκος έχει επίσης επενδύσει σε αρκετές καθηλωτικές εμπειρίες ευεξίας, συμπεριλαμβανομένης της εξαγοράς ενός πολυτελούς γιοτ (το οποίο μετέτρεψε σε πλωτό spa στον ποταμό Σηκουάνα) και της συνεργασίας με την Royal Scotsman, μια εταιρεία διαχείρισης τρένων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η επιλογή του οίκου να επενδύσει στην ευημερία ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη αποστολή του να κάνει τους ανθρώπους να βιώσουν την απόλυτη εμπειρία στα καταστήματά του με πολλαπλούς τρόπους πέρα από το να φορούν απλώς τα ρούχα του. 

Όπως δήλωσε, άλλωστε, ο Serdari, «κάθε μάρκα πολυτελείας διαθέτει πλέον ένα κατάστημα VIC. Οι οίκοι μόδας παρέχουν ένα οικείο περιβάλλον στους πελάτες τους και έχουν αντιληφθεί τι θα τους κάνει να απολαύσουν την επίσκεψή τους στα καταστήματάτους».

Σχετικά Άρθρα