ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Γιατί γίνονται όλο και πιο γνωστά τα κορεατικά καλλυντικά

12 Μαΐου 2025, 16:00

images

Τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς μεταφέρονται από τις οθόνες τηλεφώνων και tablets, στις εμπορικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ καθώς η προβολή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν τις πωλήσεις προϊόντων περιποίησης δέρματος με τη βοήθεια εντυπωσιακών συστατικών, όπως η βλέννα σαλιγκαριού και το σπέρμα σολομού.

Οι πωλητές επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την τάση του TikTok και του Instagram για σειρές περιποίησης δέρματος και μακιγιάζ από τη Νότια Κορέα - γνωστή ως K-beauty - ανοίγοντας φυσικά καταστήματα και λανσάροντας μάρκες σε μια προσπάθεια να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα που έχουν γίνει viral στο διαδίκτυο.

Ενώ ορισμένες από τις σειρές είναι διαθέσιμες σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ομορφιάς εδώ και αρκετό καιρό, οι Βρετανοί αγοραστές έχουν τώρα την ευκαιρία να τις δοκιμάσουν στο δέρμα τους και να αξιολογήσουν τα αποτελέσματά τους.

Όπως μεταδίδει το The Guardian, η φήμη της K-beauty πηγάζει εν μέρει από την παράδοση της Κορέας να χρησιμοποιεί φυσικές ουσίες στα προϊόντα, καθιστώντας τα φιλικά προς το δέρμα. Ο κλάδος είναι επίσης γνωστός για τις καινοτόμες συνθέσεις και τις εντυπωσιακές συσκευασίες (μερικές φορές σε σχήμα ζώου), αν και πολλοί αγοραστές ανακαλύπτουν μάρκες μέσω κριτικών από influencers.

Η Georgia Stafford, από την εταιρεία έρευνας αγοράς Mintel, λέει: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη δημοτικότητα της K-beauty στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το 34% των χρηστών έχουν αγοράσει ένα προϊόν ομορφιάς ή περιποίησης αφού το είδαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φτάνοντας το 58% των χρηστών της Generation Ζ».

Το 1/5 (21%) των καταναλωτών της Gen Z (ηλικίας 13-28 ετών) χρησιμοποιούν προϊόντα ομορφιάς K, σύμφωνα με την Mintel, σε σύγκριση με το 8% που αφορά στο σύνολο του πληθύσμου.

Τα προϊόντα ομορφιάς K-beauty είχαν προηγουμένως ένα «σχετικά περιορισμένο κοινό», σύμφωνα με τη Stafford, καθώς δεν ήταν διαθέσιμα στις περισσότερες εμπορικές περιοχές. Ωστόσο, η προβολή μέσω του διαδικτύου θα μπορούσε πλέον να οδηγήσει στο άνοιγμα φυσικών καταστημάτων.

Οι καταναλωτές μπορούν πλέον να αγοράσουν προϊόντα όπως το δερματικό αιθέριο έλαιο Cosrx που περιέχει βλεννίνη σαλιγκαριού στα καταστήματα Superdrug και Boots. Το τελευταίο πουλάει επίσης τον ορό προσώπου Anua με PDRN (πολυδεοξυριβονουκλεοτίδιο), ο οποίος περιέχει θραύσματα DNA που εξάγονται από σπέρμα σολομού και λέγεται ότι ενυδατώνει το δέρμα σε βάθος.

Τα προϊόντα ομορφιάς K-beauty κοστίζουν συνήθως ελάχιστα σε σύγκριση με εκείνα των καθιερωμένων κορυφαίων εμπορικών σημάτων, λέει η Stafford. «Επομένως, ο πειραματισμός με νέα προϊόντα και συστατικά είναι προσβάσιμος στους καταναλωτές. Το PDRN είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Το συστατικό προάγει την παραγωγή κολλαγόνου και η πηγή του αποτελεί πραγματική αφορμή για συζήτηση!»




Σχετικά Άρθρα