ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Αυτο-διάγνωση ομορφιάς για πιο ωραία επιδερμίδα

31 Μαρτίου 2021, 10:00

images

Η καινοτομία του Skin Genius αποτελεί ένα νέο είδος διάγνωσης που αναπτύχθηκε από δερματολόγους με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και βασίζεται σε δεδομένα εμπειρογνωμόνων που συλλέγονται για περισσότερα από 50 χρόνια. Έτσι, μέσω μιας απλής selfie αξιολογεί τις ανάγκες της επιδερμίδας κάθε γυναίκας με ακρίβεια και προτείνει εξατομικευμένες συμβουλές και ρουτίνες περιποίησης. Αναπτύσσοντας αυτή την τεχνολογία η L'Oréal  Paris συμβάλλει ενεργά στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Η επιτάχυνση της καινοτομίας και η μεγάλη ποικιλία προϊοντικών προτάσεων δημιουργούν σύγχυση στις γυναίκες, οι οποίες δεν είναι σίγουρες ποιο προϊόν θα πρέπει να επιλέξουν ανάλογα με τις εξατομικευμένες τους ανάγκες.

Οι γυναίκες βγάζουν μια απλή selfie, απαντούν σε 2 ερωτήσεις και λαμβάνουν τη διάγνωση της επιδερμίδας τους, βάσει μιας ανάλυσης πέντε βασικών παραμέτρων (λάμψη, ποιότητα πόρων, σφριγηλότητα, λεπτές γραμμές και ρυτίδες, ομοιόμορφος τόνος). Αυτή η νέα τεχνολογία συμπληρώνει την εμπειρία σε φυσικό κατάστημα και γίνεται πραγματικός σύμμαχος των καταναλωτών.

«Είμαστε υπερήφανοι που λανσάρουμε αυτή τη νέα υπηρεσία που σέβεται την αποστολή μας να υποστηρίξουμε όλες τις γυναίκες στο ταξίδι της αυτοεκπλήρωσης τους. Με το Skin Genius, τα 50 χρόνια εμπειρίας στην επιδερμίδα έχουν γίνει “upload” στην υπηρεσία της ομορφιάς. Χάρη στο κοινό και την κοινότητά μας, εκδημοκρατίζουμε πραγματικά αυτόν τον νέο τρόπο καταναλωτικής συνήθειας. Η κύρια φιλοδοξία της L'Oréal Paris είναι να μοιράσει πάνω από ένα εκατομμύριο διαγνώσεις τον πρώτο χρόνο.» επισημαίνει η Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President της L'Oréal Paris.

Η καινοτομία Skin Genius βασίζεται σε δύο πυλώνες: την τεχνολογία Modiface – τεχνολογία που απέκτησε η L’Oréal το 2018 και παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές και προτάσεις ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε γυναίκας - και την επιστημονική τεχνογνωσία της L'Oréal Paris. Προκειμένου να συμβουλεύει καλύτερα κάθε γυναίκα, η μάρκα βάσισε την ανάπτυξη του Skin Genius σε κλινικές δοκιμές. 

Πιο συγκεκριμένα, το Skin Genius αποτελεί ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης υψηλής τεχνολογίας. Συγκρίνει τη φωτογραφία της επιδερμίδας με μια βιβλιοθήκη 10.000 φωτογραφιών πραγματικών γυναικών που έχουν αξιολογηθεί από δερματολόγους και εμπειρογνώμονες. Φυσικά, η εφαρμογή αυτή δεν αντικαθιστά μια συνεδρία σε δερματολόγο, αλλά είναι τόσο έξυπνη, ακριβής και αξιόπιστη που μπορεί να προβλέψει έως και 97% την προσωπική κλινική εικόνα σε 8 κλινικές παραμέτρους και σε ένα ευρύ φάσμα καυκασιανών, ασιατικών και αφροαμερικανικών φωτοτύπων. 

Μετά τη διάγνωση, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης προτείνει συστατικά, προϊόντα και ολοκληρωμένες ρουτίνες περιποίησης της επιδερμίδας, που είναι κατάλληλα για τις ανάγκες κάθε γυναίκας. Και σαφώς σέβεται την ιδιωτικότητα. Η φωτογραφίες δεν αποθηκεύεται, ενώ μόνο ο χρήστης μπορεί να δει τα αποτελέσματα της διάγνωσής του.

Πιλοτικές χώρες για το λανσάρισμα της υπηρεσίας ήταν η Γερμανία και η Γαλλία, ακολουθούμενες από 19 χώρες όπως η Ελλάδα, η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Ισπανία και η Βραζιλία στις αρχές του 2020. Οι ΗΠΑ θα λανσάρουν την υπηρεσία την τρέχουσα χρονιά.

Το λανσάρισμα θα επικοινωνηθεί παγκοσμίως μέσω καμπανιών από διαφορετικά κανάλια (τηλεόραση, POS και Social Media). Η Eva Longoria, ambassador της L'Oréal Paris για πάνω από 15 χρόνια, θα γίνει το επίσημο πρόσωπο του Skin Genius.


Σχετικά Άρθρα