Προς εργαστηριοποίηση η βιολογία σε Β΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου
04 Ιουνίου 2026, 11:44
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η διαδικασία για τη σταδιακή εργαστηριοποίηση του μαθήματος της Βιολογίας στη δημόσια εκπαίδευση, σύμφωνα με απαντήσεις της Υπουργού Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, κ. Αθηνάς Μιχαηλίδου στις κοινοβουλευτικές ερωτήσεις των βουλευτών, κ. Χρίστου Χριστόφια και κ. Πρόδρομου Αλαμπρίτη.
Όπως ανέφερε η Υπουργός, το Υπουργείο Παιδείας, έπειτα από διαβούλευση με τον Σύνδεσμο Βιολόγων Ο.Ε.Λ.Μ.Ε.Κ, έχει ετοιμάσει σχετική εισήγηση με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή εργαστηριοποίηση του μαθήματος της Βιολογίας στη Β΄ Γυμνασίου και την Α΄ Λυκείου.
Η πρόταση έχει ήδη αποσταλεί στην Ο.Ε.Λ.Μ.Ε.Κ για απόψεις, ενώ σύμφωνα με επιστολή της οργάνωσης, η εισήγηση κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Σύμφωνα με την Υπουργό, το αμέσως επόμενο διάστημα το Υπουργείο θα προχωρήσει στη λήψη των τελικών αποφάσεων για την υλοποίηση της πρότασης.
