Τρ. Κύπρου: Ενισχύει την προσβασιμότητα, για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
15 Ιουλίου 2025, 11:18

- Καθολική προσβασιμότητα σε κάθε υπηρεσία, για κάθε άνθρωπο
Η Τράπεζα Κύπρου προχωρά δυναμικά σε ενέργειες που διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στις υπηρεσίες της, ανεξαρτήτως αναπηρίας.
Με στόχο μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς, η Τράπεζα υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προσβασιμότητας, τόσο στα καταστήματά της όσο και στα ψηφιακά της κανάλια.
Ενέργειες στην ιστοσελίδα και τα ψηφιακά κανάλια
- Συνεχής αναβάθμιση της ιστοσελίδας της Τράπεζας έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της προσβασιμότητας, διασφαλίζοντας ότι όλα τα άτομα, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, μπορούν να πλοηγηθούν και να την χρησιμοποιήσουν εύκολα.
- Απλή και κατανοητή γλώσσα σε όλο το περιεχόμενο, για ευκολότερη κατανόηση.
- Ενίσχυση της λειτουργίας screen reader σε Mobile App και internet banking, με ειδικές βελτιώσεις στο login και στην πλοήγηση.
Δυνατότητα αποστολής εγγράφων μέσω email, ώστε οι πελάτες με οπτικές αναπηρίες να μπορούν να τα διαβάσουν με δικά τους εργαλεία υποστηρικτικής τεχνολογίας πριν τα υπογράψουν.
- Δημιουργία ειδικής σελίδας προσβασιμότητας, με πληροφορίες για τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και τρόπους επικοινωνίας για αιτήματα ή σχόλια.
Ενέργειες στα καταστήματα
Σε διάφορα καταστήματα (δείτε εδώ):
- Πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτια, αυτόματες πόρτες και προσβάσιμες τουαλέτες
- Πάγκοι εξυπηρέτησής με κατάλληλο ύψος για χρήση από άτομα με κινητικές δυσκολίες
Δωμάτια συναντήσεων με ηχομόνωση, για άτομα με ακουστικές ή αισθητηριακές ευαισθησίες
- Προσβάσιμη στάθμευση.
Σε όλα τα καταστήματα:
Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Με αυτές τις ενέργειες, η Τράπεζα Κύπρου επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πελατών, χτίζοντας ένα τραπεζικό περιβάλλον που σέβεται και ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε ανθρώπου.