ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Η SOFTSWISS σηματοδοτεί τρία χρόνια δέσμευσης στον «Ροζ Οκτώβριο»

17 Οκτωβρίου 2025, 12:30

images

Η SOFTSWISS, κορυφαίος πάροχος λογισμικού iGaming, συνεχίζει τις προσπάθειές της για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το παγκόσμιο κίνημα κατά του καρκίνου του μαστού. Μέσω της συμμετοχής των εργαζομένων και της φιλοξενίας θεματικών δραστηριοτήτων καθ' όλη τη διάρκεια του μήνα, η εταιρεία υπογραμμίζει τη σημασία της πρόληψης της νόσου.

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η SOFTSWISS τονίζει τη σπουδαιότητα της έγκαιρης ανίχνευσης και της προληπτικής φροντίδας στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Αναγνωρίζοντας ότι πάνω από δύο εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως διαγιγνώσκονται με τη νόσο ετησίως, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση τακτικών ελέγχων και στην αύξηση της ευαισθητοποίησης για τη μείωση του κινδύνου.

Κάθε χρόνο, η SOFTSWISS διοργανώνει διαδικτυακές συνεδρίες για τη μετάδοση γνώσης σχετικά με το ζήτημα και την ενθάρρυνση της προληπτικής φροντίδας. Τον φετινό Οκτώβριο, η εταιρεία οργάνωσε δύο διαδικτυακά σεμινάρια (webinars): το πρώτο διερεύνησε τη σύνδεση μεταξύ ψυχοσωματικών και καρκίνου, ενώ το δεύτερο περιλάμβανε ειδικούς που μοιράστηκαν γνώσεις σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου για τις γυναίκες.

Θέτοντας σε προτεραιότητα την ευημερία των εργαζομένων, η SOFTSWISS καλύπτει το κόστος του υπερηχογραφήματος μαστού για κάθε μέλος της ομάδας της. Προς υποστήριξη του «Ροζ Οκτωβρίου», τα γραφεία της εταιρείας «ανθίζουν» σε αποχρώσεις του ροζ, χρησιμεύοντας ως μία διακριτική υπενθύμιση της φροντίδας, της ευαισθητοποίησης και της ενότητας.

«Ως εταιρεία που εκτιμά τους ανθρώπους πάνω απ’ όλα, η SOFTSWISS συνεχίζει να προωθεί πρωτοβουλίες που καλλιεργούν την ευαισθητοποίηση και την υπευθυνότητα. Ο Ροζ Οκτώβριος μάς επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη φωνή μας όχι μόνο για να ενημερώσουμε, αλλά και για να εμπνεύσουμε δράση - υπενθυμίζοντας σε όλους ότι η αληθινή δύναμη ξεκινά με τη φροντίδα», δήλωσε η Valentina Bagniya, Διευθύνουσα Σύμβουλος Μάρκετινγκ (CMO) της SOFTSWISS.

Ως μέρος της εκστρατείας «Ροζ Οκτώβριος», η SOFTSWISS κυκλοφόρησε επίσης μια νέα συλλογή WIN STYLE, με τίτλο Breathe. Move. Connect. - διαθέσιμης στο εταιρικό κατάστημα, που δημιουργήθηκε για να επιβραβεύσει τους εργαζομένους και να ενισχύσει το ομαδικό πνεύμα. Επιπλέον, η εταιρεία διοργάνωσε διαδικτυακά μαθήματα γιόγκα με επαγγελματία εκπαιδευτή. Και οι δύο πρωτοβουλίες υπογραμμίζουν την αρχή της εταιρείας ότι η υγεία και η αναπνοή είναι αδιαχώριστες - ζωτικά στοιχεία που συχνά παραβλέπονται έως ότου διαταραχθούν.

Ο «Ροζ Οκτώβριος» έρχεται σε συνέχεια πρόσφατων εκστρατειών της SOFTSWISS αφιερωμένων στην υγεία και την ευεξία. Ο Σεπτέμβριος σημαδεύτηκε από έντονη υποστήριξη αθλητικών πρωτοβουλιών και την ενθάρρυνση των εργαζομένων σε έναν πιο ενεργό τρόπο ζωής. Έχοντας αναδειχθεί «Εργοδότης της Χρονιάς στην Ευρώπη 2025» για δεύτερη συνεχή χρονιά, η SOFTSWISS συνεχίζει να καλλιεργεί ένα υγιές, εμπνευσμένο και υποστηρικτικό περιβάλλον για την παγκόσμια ομάδα της.

Σχετικά Άρθρα