Η Lidl Κύπρου επαναπροσδιορίζει τη φρεσκάδα, επενδύοντας σε αυθεντικότητα και τοπικότητα
26 Ιουνίου 2025, 16:21

Η νέα καμπάνια της Lidl Κύπρου αναδεικνύει την ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μέσα από ένα κινηματογραφικό αφήγημα που τιμά την κυπριακή γη και τους τοπικούς παραγωγούς.
Η Lidl Κύπρου παρουσιάζει τη νέα της καλοκαιρινή καμπάνια «Πραγματικά Φρέσκα στα Lidl», μια καινοτόμα προσέγγιση στην προβολή της φρεσκάδας, που συνδυάζει κινηματογραφική αισθητική, αυθεντικές εμπειρίες και κυπριακό φως. Η καμπάνια ξεχωρίζει για τη δημιουργική της σύλληψη, μετατρέποντας την καθημερινή εμπειρία των φρούτων και λαχανικών σε ένα οπτικοακουστικό ταξίδι αισθήσεων.
Σε 60 δευτερόλεπτα, η Lidl Κύπρου επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείται η φρεσκάδα: με υποκειμενικά πλάνα που βάζουν τον θεατή στη θέση του πρωταγωνιστή, με ήχους και εικόνες που ξυπνούν μνήμες καλοκαιριού, και με food styling που αναδεικνύει την ποιότητα των προϊόντων. Η καμπάνια δεν «διαφημίζει» απλώς, αλλά διηγείται μια ιστορία – μια ιστορία κυπριακής γης, καθημερινών στιγμών και αυθεντικής απόλαυσης.
Η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο στο δημιουργικό. Η Lidl Κύπρου επενδύει στρατηγικά στην τοπική παραγωγή και διαφάνεια. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως 57% της μαναβικής της προέρχεται από Κύπριους προμηθευτές. Πάνω από 110 επιλογές φρούτων και λαχανικών είναι διαθέσιμες καθημερινά, ενώ πραγματοποιούνται περισσότεροι από 1.400 ποιοτικοί έλεγχοι ετησίως.
Η Lidl Κύπρου συνεχίζει να καινοτομεί και να ξεχωρίζει, κατακτώντας το Best Buy Award συνολικά σε 8 κατηγορίες, μεταξύ των οποίων και στην κατηγορία «Τμήμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών» από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS, αναδεικνύοντάς την, την «Νο.1 εταιρεία στην Κύπρο με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής» για το έτος 2023/2024».