ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΕξετάσειςΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Ο δεκάλογος καλών συνηθειών για νιάτα και ομορφιά

31 Ιουλίου 2020, 16:00

images

Η ομορφιά και η αντιγήρανση δεν έχουν κάποιο "μαγικό ραβδάκι" για να συμβούν αυτόματα! Έχουν σε ένα βαθμό να κάνουν με τα γονίδιά μας, και κατά τα άλλα πρέπει να φροντίζουμε ώστε όλα τα όργανα να είναι υγιή και λειτουργικά ώστε να είμαστε και να δείχνουμε πιο νέοι σε οργανικό επίπεδο. Αυτό για να συμβεί, όπως μας λέει η δερματολόγος, Μαρία Καρδάση, πρέπει να ακολουθούμε τον 10λογο της καλής ζωής:

1) Η διατροφή είσαι "ό,τι τρως". Ο παράγοντας με τη σπουδαιότερη επίπτωση στην υγεία, τη μακροβιότητα και την ομορφιά σου. Πολύ τακτικά ακούω από τους ασθενείς μου για την υγιεινή διατροφή που ακολουθούν και αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση στον κόσμο. Με την πάροδο της ηλικίας αυξάνεται η ανάγκη πρόσληψης πρωτεϊνών σε κάθε γεύμα. Και αποφεύγουμε το γλυκό σαν γεύση όπως και τα κορεσμένα λίπη. Λέμε ναι μόνο στα πολυακόρεστα όπως είναι το ελαιόλαδο και το λινέλαιο. Και να τονίσουμε την ανάγκη πρόσληψης νερού σε σωστά ποσοστά, 30- 35 gr νερού / Kgr βάρους σώματος.

2) Όπως σημειώνει η κ. Καρδάση, τα συμπληρώματα διατροφής προσφέρουν μεγάλη βοήθεια στην πρόληψη του γήρατος και στην αναζωογόνηση του οργανισμού. Με την πάροδο του χρόνου η δυνατότητα πρόσληψης πολλών απαραίτητων για τον οργανισμό ουσιών δια μέσου των τροφίμων μειώνεται, ενώ παράλληλα αυξάνονται οι ανάγκες του. Μπαίνοντας στην καταβολική φάση της ζωής, δηλαδή στο δρόμο της αποδόμησης, οι ανάγκες για δομικά υλικά, όπως τα πεπτίδια,  για υποστηρικτές ουσίες του ανοσοποιητικού μας συστήματος, όπως βιταμινικά συμπλέγματα και πλήθους ιχνοστοιχείων, αυξάνονται. Ως εκ τούτου η πρόσληψη συμπληρωμάτων γίνεται απαραίτητη, εφόσον επιθυμούμε ένα μακρό υγιή βίο. Τα συμπληρώματα είναι η απάντηση μας στην αποδόμηση.

3) Όχι στις κακές συνήθειες και στους εθισμούς όπως είναι το κάπνισμα και το πολύ αλκοόλ.

4) Καλλυντική φροντίδα: Η καθημερινή καλλυντική φροντίδα είναι μια βασική συνιστώσα της αντιγήρανσης, καθώς το δέρμα είναι το μεγαλύτερο σε έκταση όργανο του οργανισμού μας και το πλέον εκτεθειμένο στις αντίξοες περιβαλλοντικές συνθήκες. Καμία ιατρική παρέμβαση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την καθημερινή περιποίηση.

5) Tips για ένα υγιές δέρμα σε κάθε ηλικία:

1ον Χρήση αντηλιακού δείκτη προστασίας και αντιοξειδωτικών παραγόντων όπως η βιταμίνη C και Ε για την πρόληψη της ηλιακής φθοράς.

2ον Έγκαιρη απολέπιση και απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων με ουσίες όπως τα οξέα φρούτων.

3ον Ρετινόλη για τη ρύθμιση της κυτταρικής αναπαραγωγής.

4ον Πεπτίδια για μείωση της μυϊκής συσπαστικότητας.

5ον  Υαλουρονικό οξύ  για την ενυδάτωση και την επιδερμιδική επανόρθωση.

6ον  Ισοφλαβόνες στα δέρματα με μειωμένα οιστρογόνα.

7ον Αντιφλεγμονώδεις παράγοντες στα ευαίσθητα και ευερέθιστα δέρματα.

6) Θεραπείες στα ιατρεία: BOTOX, ενέσιμα εμφυτεύματα υαλουρονικού οξέος, νήματα, μεσοθεραπείες , PRP, fraxional τεχνικές, Plasma Light .

7) Άσκηση: όχι το περπάτημα δεν φτάνει αφού χρειαζόμαστε και μυϊκή ενδυνάμωση, λέει η κ. Καρδάση. "Μέχρι πρότινος η καλή κατάσταση του καρδιαγγειακού θεωρείτο η πρώτη αντιγηραντική μέριμνα. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει. Ο ακρογωνιαίος λίθος της πρόληψης του γήρατος  είναι η συντήρηση του μυο-σκελετικού συστήματος. Η εκγύμναση των μυών προλαμβάνει τη φθορά των αρθρώσεων καθώς και την οστεοπόρωση. Βελτιώνει τη στάση του σώματος. Εξασφαλίζει ευθυτενή κορμοστασιά σε κάθε ηλικία. Μας απαλλάσσει από πόνους και δυσκαμψίες.Γυμναζόμενοι και κινούμενοι διατηρούμε υγιές το καρδιαγγειακό σύστημα και αποφεύγουμε την καταστροφική συσσώρευση  λίπους. Οι γυμνασμένοι κοιλιακοί και ραχιαίοι απαλλάσσουν τους σπονδύλους και κυρίως τους μεσοσπονδυλίους δίσκους από περιττά βάρη, προλαμβάνοντας τις οσφυαλγίες και ισχιαλγίες. Οι καλοσχηματισμένοι τετρακέφαλοι ανακουφίζουν το γόνατο. Ο δελτοειδής εκτός από την εξαιρετική εμφάνιση που εξασφαλίζει στον βραχίονα-μπράτσο-, γιατί είναι ο μυς που κυρίως διαγράφεται τόσο στην κίνηση όσο και στην ακινησία, προλαμβάνει τα προβλήματα στους ώμους.

Οι δυνατοί αυχενικοί και ραχιαίοι μύες βοηθούν την πρόληψη των συμπτωμάτων του αυχενικού συνδρόμου. Απαγωγοί, προσαγωγοί και γλουτιαίοι κρατούν τη σωστή θέση της λεκάνης διαφυλάττοντας τη λειτουργία των ισχίων. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ τις διατάσεις στο τέλος της εκγύμνασης, για την καλύτερη οξυγόνωση της μυϊκής ομάδας που γυμνάζουμε, ώστε να αποκατασταθεί ο μυς χωρίς μεγάλη συσσώρευση γαλακτικού οξέος".

8) Χειρουργικές αποκαταστάσεις: Σήμερα η χειρουργική γενικότερα και η πλαστική χειρουργική ειδικότερα κάνουν θαύματα. Είναι πραγματικά κουτό να μην αποκαθιστούμε αισθητικά προβλήματα  που μας προβληματίζουν, από φόβο και αμφιβολία. Ο αντιγηραντικός τρόπος ζωής υπόσχεται πρόληψη της φθοράς του χρόνου. Πρέπει όμως να ξεκινάει νωρίς, πριν δημιουργηθούν ανήκεστες βλάβες. Σ' αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει η πλαστική χειρουργική. Η εικόνα μας είναι θεμελιώδους σημασίας για την αυτοεκτίμηση , η οποία είναι η βάση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος. Προτείνουμε λοιπόν αποκατάσταση δυσμορφιών, αν υπάρχουν, και βέβαια αν η αντιγηραντική προσπάθεια αρχίσει αργά, συνύπαρξη επεμβάσεων πλαστικής χειρουργικής με τις αντιγηραντικές διαδικασίες.

9) Πως μπορώ να διατηρήσω τη σεξουαλικότητά μου σε κάθε ηλικία; Σεξ όσον μετατροπή του συναισθήματος σε αίσθηση - αίσθημα, για την ικανοποίηση της ανάγκης της φύσης για διαιώνιση του είδους μέσω της αναπαραγωγικής δραστηριότητας. Όσο είμαστε ορμονικά επαρκείς η σεξουαλικότητα εκφράζεται ελεύθερα και αβίαστα μιας και η σεξουαλική ορμή είναι ο προπομπός της γονιμοποίησης.

10) Θετική σκέψη: Το μυστικό ενός ευτυχισμένου μακρού βίου. Το δίπολο ΑΓΑΠΗ-ΕΥΓΝΩΜΩΣΥΝΗ. Ο άξονας κίνησης της σκέψης του αιώνια νέου ανθρώπου.


Σχετικά Άρθρα