ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΕξετάσειςΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Fitness και ...καλοκαιρινή τεμπελιά: Κι όμως συνδυάζονται

24 Ιουλίου 2020, 16:00

images

Το καλοκαίρι συνδυάζεται με την ξεκούραση και την την μείωση στους καθημερινούς ρυθμούς. Πλην όμως, δεν είναι ανάγκη να συνδυάζεται και με την αύξηση των κιλών!

Πρώτα από όλα, τα φαγητά μας το καλοκαίρι πρέπει να είναι πιο ελαφρά, με λιγότερα λίπη και περισσότερα λαχανικά και φρούτα ώστε να αντιμετωπίζει ο οργανισμός μας καλύτερα  την ζέστη. Αν αντικαταστήσουμε το κρέας με ψάρι και τρώμε για βραδινό φρούτα ή μια δροσερή σαλάτα, τότε έχουμε κάνει το πρώτο βήμα για καλύτερη φυσική κατάσταση και λιγότερα κιλά.

Σε επίπεδο κίνησης, όσοι έχουν την τύχει να μπορούν να επισκέπτονται καθημερινά ή πολύ συχνά τις παραλίες, η "συνταγή" είναι απλή: Περισσότερο κολυμπάμε και λιγότερο καθόμαστε στην ξαπλώστρα. Ακόμα και ήπια κολύμβηση, χωρίς να φουσκώνουμε, αν είναι συχνή και διαρκεί αρκετή ώρα (πάνω από 30 λεπτά συνεχούς άσκησης) μπορεί να μας βοηθήσει πολύ.

Επίσης, τα ωραία δειλινά του καλοκαιριού, ο περίπατος δίπλα στην θάλασσα ή στην εξοχή με θέα το ηλιοβασίλεμα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να χαλαρώσουμε κάνοντας ταυτόχρονα άσκηση. Αρκεί ο βηματισμός μας να είναι σχετικά ρυθμικός, χωρίς συνεχείς στάσεις και να διαρκεί περίπου 1 ώρα κάθε φορά.

Και τα βράδια, προσοχή στους "πειρασμούς" του καλοκαιριού: Αν φάμε παγωτό, ας μην πιούμε και ποτό. Και το αντίστροφο! Έτσι, οι διακοπές μας θα συνδυαστούν με καλές συνήθειες που θα μας κρατήσουν fit και υγιείς!

Σχετικά Άρθρα