ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΕξετάσειςΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Άσκηση με συγκεκριμένα προγράμματα για καλύτερα αποτελέσματα

20 Ιουνίου 2021, 09:00

images

Έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι η γυμναστική μπορεί να μάς χαρίσει παραπάνω χρόνια ζωής αλλά σπανίως μάς δίνουν έναν οδηγό για να κάνουμε αυτά που πρέπει, και να αποφύγουμε αυτά που δεν θα μάς ωφελήσουν... 

Τα 150′ λεπτά αερόβιας άσκησης την εβδομάδα -δηλαδή του ζωηρού περπατήματος, του χορού, της ποδηλασίας, του τένις- μειώνουν κατά 33% τον κίνδυνο θανάτου από οποιοδήποτε αίτιο συγκριτικά με τους σωματικά αδρανείς. Δηλαδή αρκεί να σηκωνόμαστε 21,43 λεπτά νωρίτερα την ημέρα και να μην καθόμαστε στον καναπέ...

Εξάλλου μια έρευνα έχει δείξει ότι μετά από 30′ λεπτά σωματικής δραστηριότητας το άγχος υποχωρεί, μειώνεται η αρτηριακή πίεση, αυξάνεται η ευαισθησία στην ινσουλίνη και εξασφαλίζεται καλύτερος ύπνος το βράδυ. Ακόμη και ήπιας έντασης άσκηση όπως χαλαρό περπάτημα, βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία, βοηθά στον έλεγχο του βάρους, μειώνει τον κίνδυνο λοίμωξης και ενισχύει τα οστά και τους μύες.

Έτσι, μέσα σε λίγους μήνες παρατηρείται βελτίωση στις τιμές της αρτηριακής πίεσης, τη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων όπως και μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, άγχους, σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, καρκίνου στην ουροδόχο κύστη, τους μαστούς, το παχύ έντερο, το ήπαρ, τους πνεύμονες και το στομάχι, σύμφωνα με το CDC. Ταυτόχρονα, εμφανίζεται βελτίωση στον ύπνο αλλά και τη σεξουαλική ζωή

Σχετικά Άρθρα