ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΕξετάσειςΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Το αγαπημένο φρούτο της άνοιξης είναι και πάλι εδώ...

17 Μαίου 2021, 09:00

images

Υπάρχουν περισσότερα από 15 είδη φράουλας στις βόρειες εύκρατες περιοχές ενώ το κατακόκκινο φρούτο κατάγεται από την Χιλή και καλλιεργείται σε όλο τον κόσμο, με τις  ΗΠΑ να έχουν τη μεγαλύτερη παραγωγή παγκοσμίως.

Σε ό,τι αφορά την διατροφική τους αξία, τα 100 γραμμάρια αποδίδουν μόλις 32 θερμίδες, με 7,7 γραμμάρια υδατάνθρακες, 4,9 γραμμάρια σάκχαρα και 2 γραμμάρια φυτικές ίνες.

Σε ό,τι αφορά τις βιταμίνες οι φράουλες περιέχουν:

Βιταμίνη A12IU

Βιταμίνη C58.8mg

Βιταμίνη E (α τοκοφερόλη)0.3mg

Βιταμίνη K2.2mcg

Νιασίνη 0.4mg.

Σε ό,τι αφορά τα μέταλλα τα 100 γραμμάρια φράουλας περιέχουν:

Ασβέστιο16.0mg

Σίδηρος 0.4mg

Μαγνήσιο 13.0mg

Μαγγάνιο 0.4mg

Φώσφορος 24.0mg

Κάλιο 153mg

Νάτριο1.0mg.

Καθώς οι φράουλες αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, στα 100 γραμμάρια λαμβάνουμε πάνω από το 60% της συνολικής ποσότητας βιταμίνης αυτής που χρειαζόμαστε καθημερινά. Επίσης, οι φράουλες επειδή είναι πλούσιες σε κάλιο και μαγνήσιο, συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης που προκαλείται από την αυξημένη πρόσληψη νατρίου. Αλλά βοηθούν και στο αδυνάτισμα καθώς αφενός είναι νόστιμες και έχουν λίγες θερμίδες, αφετέρου οι φυτικές τους ίνες βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού και έτσι περιορίζουν την τάση για φαγητό. Τέλος, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου βοηθώντας την κινητικότητά του. 

Σχετικά Άρθρα