ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΕξετάσειςΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Έξυπνα tips για να μην παχύνουμε τις εβδομάδες της καραντίνας

20 Μαρτίου 2020, 14:00

images

Η παραμονή στο σπίτι έχει τα καλά, και τα κακά της. Στα δεύτερα σίγουρα περιλαμβάνονται οι συνεχείς "επισκέψεις" στο ψυγείο και η ανάγκη να "παρηγορηθούμε" με φαγητά που έχουν έντονη γεύση, όπως είναι τα αλμυρά, τα γλυκά και τα λιπαρά!

Καταρχάς, τι θα φάμε όταν μας πιάνει μανία για φαγητό; Αυτό που υπάρχει στα ντουλάπια και το ψυγείο μας! Άρα αν μέσα εκεί δεν υπάρχουν γλυκά και τσιπς, αλλά φρούτα και προϊόντα ολικής άλεσης, αυτά θα φάμε!

Ο πρώτος κανόνας ως εκ τούτου είναι να κάνουμε σωστές αγορές. Να μην γεμίζουμε τους αποθηκευτικούς χώρους του σπιτιού με ανθυγιεινά και "άχρηστα" για τον οργανισμό μας τρόφιμα που απλά θα μας παχύνουν!

Ο δεύτερος κανόνας είναι φυσικά να μην τρώμε ανεξέλεγκτα. Επειδή εργαζόμαστε από το σπίτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώμε συνεχώς! Ας διατηρήσουμε τα ωράρια που έχουμε κανονικά στην ζωή μας κι ας μην προσθέσουμε 3-4 ακόμα γεύματα στο πρόγραμμά μας!

Ο τρίτος κανόνας είναι βάλουμε ένα πρόγραμμα διατροφής που να περιέχει πράγματα που μας αρέσουν και περισσότερα υγιεινά τρόφιμα που -δεν μας είναι πρώτη προτεραιότητα- αλλά δεν θα απεχθανόμαστε κιόλας. Κι αυτό ας γίνεται σε μια λίστα με αναλογία ένα προς πέντε. Ένα τρόφιμο ή φαγητό που είναι λίγο "αμαρτωλό" (πχ πολύ αλμυρό ή γλυκό) και 5 υγιεινά, με λίγες θερμίδες τρόφιμα ή φαγητά.

Επίσης, ας έχουμε πάντα διαθέσιμα στο ψυγείο γιαούρτια, ταχίνι, μια ωραία χορτόπιτα, γάλα σοκολατούχο με λίγα λιπαρά για να "ξεγελιόμαστε" όταν ανοίγουμε το ψυγείο και θέλουμε να φάμε ...κάτι, χωρίς να πεινάμε.

Ας προσπαθήσουμε να περάσουμε την κρίσιμη αυτή περίοδο με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες σε επίπεδο υγείας και ευεξίας. Μην ξεχνάμε ότι η διατροφή είναι το "κλειδί" για πολλά που αφορούν τον οργανισμό και το σώμα μας.

Μ. Τσιλ.

Σχετικά Άρθρα